dagens händelser.

Har precis kommit hem från eurostop. Köpte en Wiener  nougat ask, en ros & ett ett kort till mamma & pappa. Jag tycker att det är så roligt att ge bort saker & se hur glad han/hon blir som får det :) underbar känsla!
La fram det på bordet för en stund sedan & så kom mamma hem nyss & fick syn på det, & gissa vad hon gör? För hon är på nedervåningen & jag på övervåningen, så hon skickar ett gulligt tack sms till mig ^^ lat? haha ...

Ska snart iväg & käka på kina med älsklingen! Så ska fixa mig lite nu.

Dagens planering.
17:45 gå till  bussen & åka till älsklingen
17:55 gå med älsklingen till kinarestaurangen
18:00 Slå sig ner vi ett bort & äta.
19:00 mammsen hämtar mig & skjutsar mig till min träning
19:30 träningen börjar
21:00 träningen är slut & jag åker hem
21:15 har kommit hem & ska öva dansen som jag & storesyrran ska visa upp på mammas 40:års fest på lördag.
22:15 gå till bussen & åka till älsklingen
22:45 älsklingen kommer hem från sin träningen
22:45 & frammåt, myskväll med älsklingen

Inte så intressant, men kände för att skriva det (A)
En dagens outfit hinns nog inte med idag & dyker kanske upp imorgon (A)

CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0