Bok

Läste ut en bok idag. Vi skulle läsa en bok på engelska i skolan & jag läste "The forbidden room".
Den var en besvikelse faktiskt, för jag trodde att den skulle vara mycket mera spännande, men det hände lixom aldrig nåt. Den är ju bra skriven & så men med tanke på att jag hela tiden tänkte "snart kommer det bli spännande" & det aldrig blev så, så tyckte jag bara det var drygt att läsa. Boken är ca 250 sidor & det är när man har läst över 200 sider som det där lilla "spännande" som jag väntade på  hela tiden börjar men det slutar lika fort & därför blev jag besviken.

Så för er som gillar spännande & läskiga böcker så rekomenderar jag INTE den här.
image202


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0