Amy diamond & tilltugg

Dom som jag hejade på gick ju vidare till andra chansen iaf :)
Men jag tyckte att Amy diamond var jävligt bra, så söt & talangfull liten tjej.
Skulle det inte vara roligt om hon representerade sverige i den stora finalen? jag tror hon skulle få många röster med sitt söta utseende & sin talang.

Jag bjöd över NS till min & syrrans myskväll & det var mycket trevligt för hon är alltid lika glad, söt & sprallig!
Som jag skrev i det förra inlägget & som ni kan se på bilderna nedan så hade vi ju också jättegott tilltugg till melodifestivalen (A)

Yummie!

Bilderna från Ebbas kalas blir imorgon istället så får ni nöja er med dom här bilderna idag :)
Eller dom  blir ju idag med tanke på att klockan är över 12 & det är söndag nu. Men eftersom jag inte har gått & lagt mig än & vaknat om så tänker jag mig att det fortfarande är lördag faktiskt.
C YA TOMORROW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0