Alla hjärtans dag!

Först och främst vill jag bara önska alla en glad alla hjärtans dag (om det är så man säger?)
Någon som har några romantiska planer med sin älskade idag? Kan ju vara pojkvänn/flickvänn, bästa kompisen, mamma, pappa, mormor, morfar, farmor, farfar m.m någon man bryr sig om helt  enkelt.
själv ska jag ut & äta med min älskling, det blir myspys!

Sitter i datasalen i skolan.
Jag hade ju rekord här om dagen i kommentarer och sidvisningar.
Jag vet inte om jag tar det positvit eller negativt med kommentarerna men det var ju lite skoj ändå ^^

Sötnosen Katten hälsar glad alla hjärtans dag till folket!

C YA!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Älskar dig!!

2008-02-15 @ 13:23:35
Postat av: Felicia

& jag älskar dig världens bästa!

2008-02-15 @ 15:28:07
URL: http://fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0