Gårdagen

I år så firade vi ju inte julafton hemma som jag nämnde förut. Vi blev nämligen hembjudna till morbror och hans tjej som bor i en superfin lägenhet i Älvsjö!


Julgran & paket.


Daniel hade tuffa vapen med sprit ;)


morbror (Danien) posar med whisky-handgranaten.


Julmiddag.


Tomten hade bantat :o


Alla måste sitta i tomtens knä, stora ...


...och små :)

rich bitch!


Daniel blev riktigt glad över kama sutra-spelet som han & Therese fick av mig & syrrorna mina!


Mitt i paketöppningen så behövde vi dansa av oss lite :)


paketöppningen fortsatte.


Morbror  (Niklas) fick ett fin, fint paket av sin familj.


lillesyrran hade stickat ett pannband till mig ^^


det är tradition att vi + kussarna visar upp ett julspel eller luciatåg, i år blev det Grinchen.


Melina passar perfekt som Grinchen ;) haha, sötnos


Sen blev det singstar och wi!

Mycket trevlig julafton tycker jag!
C YA!

Kommentarer
Postat av: Melina

snällt verkligen.. snygg var jag

2008-12-25 @ 19:37:16
Postat av: Felicia

´skärp dig, jag la ju bara in den för att du verkligen var söt på den ;D jag vet att du också tycker det (A) sluta jiddraaa

2008-12-26 @ 23:14:18
URL: http://fliiz.blogg.se/
Postat av: Dampen

Fina bilder!

2009-01-11 @ 12:07:56
URL: http://dampen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0