Fläta

Sommar 2008 har varit ett flätans år för mig & många andra tror jag & här är lite olika varianter som jag har haft.


Klassikern. Den inbakade luggen.


Fläthårbandet, En liten fläta som ett diadem med luggen fram.


Dem små instoppade. 2 små flätor i luggen instoppade i håret.


Halva inbakad. En halft inbakade som fortsätter som en vanlig fläta längs sidan.


Flätdiademet. Ett flätdiadem med håret bakdraget.


Kleopatra. Småflätor i hela håret


2 inbakade mitt på huvudet.


Sneinbakade. En större halvinbakade på ena sidan & en mindre på andra.


En sne halvinbakad.


Helinbakad. Allt hår tupperat i en rejäl snebena inbakat.

Har även haft en variant där man har en halvinbakad och uppsatt i en hästsvans eller knopp.
Det var det, man måste ju vara kreativ (A)
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0