Stinsen

Jag och mami hade det mysigt på stinsen idag. Mamma hittade lite kläder och jag också. Jag började må lite dåligt när vi gick i affärerna, hade redan ont i halsen och så började jag få ont i huvudet och vart lite orolig för att bli sjuk såhär till nyår, vilket absolut inte fick inträffa när jag precis införskaffat den perfekta nyårsoutfiten ;) Så vi satte oss och fikade lite och efter det mådde jag faktiskt bättre konstigt nog, så det blir nyår för mig som det ser ut nu iaf, men man ska ju inte ropa hej förrän man gått över bron ...

Nu kollar jag på Prison Break, det är så sjukt spännande, kommer de att få tag på det sista kortet eller ej :o ..
C YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja din nyårsoutfit var verkligen hot!

Hoppas din kväll/natt var lyckad :)

pussrumpa

2009-01-01 @ 12:49:02
URL: http://sofiaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0