Rolig dröm.

Jag vill dela med mig av min dröm som jag drömde inatt, för det var verkligen en sån där helt galet osamanhängande och konstig dröm!

Det började med att någon hade ordnat värsta utomhuskonserten i Märsta med kända artister som uppträdde. Sen på en bilväg brevid konserten så kom ett tåg åkande och typ åkte av vägen och craschade lite, och ur tåget kom min söta vän Ebba och stal hela showen genom att börja sjunga "sommartider hej, hej...". Sen kom Johan Palm (idol-johan) från ingenstans och började spela med. Först drev jag med Johan och skrek som ett galet fan, (som hon förra veckan) tog massa kort på oss och sen frågade jag vad han skulle sjunga imorgon (idag) och han svarade inte, han blev lite grinig och försvann och det var ju såklart för att han hade åkte ut, vilket jag kom på när jag vaknat :p Sen så kom det spionkillar i tajta svarta dräkter som tydligen ville mörda mig och jag sprang för livet genom skogen tills jag vaknade och insåg att allt bara var en dröm! :)
Galet.

Har kollat på 2 sjuka filmer med mina systrar. En med Pris Hilton "The hottie and the nottie" eller nåt sånt och den var faktiskt bra tycker jag, väldigt fin och jag som hatar Paris gillade faktiskt henne i den här filmen. Men nu ska jag sova!

C YA!

Kommentarer
Postat av: Ebbboo

haha

2008-12-06 @ 09:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0