Luciacupen.

Jo anledningen till att jag gick och la mig så tidigt igår var för att vi hade spelat cuo och gick vidare till slutspel då vi skulle spela 05:50 och samlas 04:15, jag gick alltså upp 03:40 idag! :o

När vi gick vidare så var det gruppspel igen & vi spelade oavgjort alla 3 matcherna vilket ledde till att vi kom trea i gruppen och inte gick vidare. Jag gjorde dagens enda mål då ena matchen vart 1-1 & de andra två 0-0 :p

Samanlagt under hela cupen så spelade vi 5 oavgjorda och vann en :p så även fast vi inte gick till semi så åkte vi ur cupen oslagbara ;) inte dumt!

Uppdatering om fredag kommer senare, ska lägga mig och glo på tv nu, är ju lite trött :p
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0