Heeeeeellu

I'm back!
Jag har inte haft någon blogglust på sistone, men nu ska jag uppdatera er om vad som hänt under helgen :)


Fredag:
Födelsedags förfest hos Linda som fyllde 19 och sedan vidare till en fest.
Mycket trevligt.

Lördag:
Lunch fika på Valvet med mamma, syster, Nella och Frida.
Hem och bara våra goda bullar med mandelmassa i av lussebullsdeg!
Sedan bjöd jag över Emma och Vanessa på middag och filkmkväll.
En bra lördag helt enkelt.

Söndag:
Vanessa slaggade här, vi gick upp sent. Sen vare pepparkaksbak.
Sedan åkte jag och storesyster till Kista för att jag skulle få min försenade födelsedagspresent.
Vi kollade på "Yes man" och den var skitbra!
En mysig söndag.


Dagens pepparkaksbak. Ni får se vad det ska bli av de stora bitarna senare ;)

Imorgon kommer också att bli en bra dag, men jag skriver med om den då!
Har inte haft kameran hemma så har inga roliga bilder att bjuda på för tillfället, men det ska bli ändring! :)
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0