Gårdagens hiss!


Här kommer alltså gårdagens hiss!

Julmarknaden i gamla stan på skoltid! Ja, vi har tema jul på svenskan nu såhär innan jullovet och vi åkte till julmarknaden i gamla stan för inspiration på sista lektionen igår. Alla klagade för det var kallt och de ville åka hem istället, och halva klassen försvann även spårlöst på vägen dit :p Men jag tyckte det var en fin liten överraskning av våran svenskalärare! :)

Godis!


SP07c! (typ en tredjedel kanske)


sötnosarna!

Nu har jag kollat på idol, med mig själv och haft ällmänt tråk för att det inte händer något skoj ikväll, eller för att jag inte vet något skoj som händer ikväll. Jag är fortfarande irriterad över att Robin B är kvar & om han inte åker ut idag så vette fan om man pallar kolla på finalen asså .. :p
Men nu är det FREDAG HELA VECKAN!

C YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0