fullt upp & diss.

Igår vare fullt upp som det kan bli när jag går sena dagar och är hemma vid 18, måste hinna med plugg, träningar, pojkvän, vänner, vissa tv-program som jag följer slaviskt :p o.s.v ....

Men igår kom jag på att jag skulle börja köra med dagens hiss & dagens diss så ofta jag orkar ;)
Så idag kör vi Första Gårdagens diss nu och avslutar senare ikväll med gårdagens hiss!

Gårdagens diss.

(Typ varje dags diss kanske? :p)

Japp, SL. Förra fredagen så missade jag & katten mycket viktig tid på vårat engelska nationella prov för att tågen inte gick och vi fick trängas på en jävla eersättningsbuss till väsby, springa till tåget som gick från fel sida i Väsby & sedan ta en taxi från solna station för att inte komma allt för sent! Igår så fick jag springa över och byta spår igen när tåget gick från fel sida & sen kom det 3 jävla kontrollanter på min BUSS, 3 pers på EN buss? onödigt, som om det äns går att planka på en buss?

Nej, SL borde satsa mer på att ha många ersättningsbussar redo, att alla bussar och tåg går i tid o.s.v istället för att ha en massa jävla kontrollanter på onödiga ställen.

Sådärja, senare kommer gårdagens hiss, om jag inte drar iväg, men det verkar rätt dött!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0