Dan före dopparedan = uppesittarkväll.

Idag åkte jag en sväng till euran och införskaffade de allra sista julklapparna som jag inte lyckades få tag på igår. Så nu har jag slagit in allt och är redo för morgondagen!

Nu är det snart dags för våran traditionella familjeuppesittarkväll där vi spelar bingolotto och käkar skinkmackor! Jag hatar igentligen bingolotto (trots att jag vart med i vip-soffan och farmor vann en massa pengar) men en gång om året spelar jag gärna & jag hoppas på att vinna något i år, bara en hunka eller två gör mig överlycklig!

Julen firas inte hemm i år vilket känns mycket konstigt eftersom den har gjort det så länge jag kan minnas, men det blir lite julbord nu ikväll istället.
Men nu är julmaten klar ropar mamma och det kurrar i magen på mig!

C YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0