Outfit.

Gårdagens.





Igårkväll hade jag på mig Klänning från H&M, tights från H&M:s barnavdelning, lovisas jacka, väska från H&M, skor från din sko, nitskärp från punkt shop & örhängen från Glitter.

Jag har haft en sjukt bra helg i Gävle på Cityfesten. Har alltid kul där! Var väl kanske 5 året i rad? & det var även det sista för ni kommer cityfesten att bytas ut mot något annat sämre har jag hört, sorgligt men sant :'(

Nu ska jag bara dega framför tv:n & sedan träffa älsklingen min!
C YA!

Kommentarer
Postat av: finke

vad snygg du är hjärtat, saknar dig!

2008-08-13 @ 20:55:18
Postat av: Felicia

Aw, tack hjärtat men du är finast! saknar dig massor!

2008-08-14 @ 14:24:40
URL: http://fliiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0