Negativa Fliz

Måndagsångest även fast skolan inte äns har börjat än! Men det är farligt nära, nästa onsdag ... ja nästa onsdag så tar det ljuva livet slut & man ska tillbaka till den äckliga skolan med en bunt dryga människor som man absolut inte tål & ett gäng dåliga lärare som har alldeles för höga krav.
Nej fan vad neggo jag är. Jag har ju alltid gillat skolan, att träffa alla man tycker om & ha något att göra på dagarna, men det var innan gymnasiet då jag gick i världens underbaraste klass & skolan var lätt & kraven var inte så höga. Nu är det annorlunda. Men jag klarar mig, det gör jag alltid.

C YA!

Kommentarer
Postat av: fiinke

jag håller med dig till 100% hjärtat!

2008-08-12 @ 00:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0