Lördagskväll


Jag hade på mig klännig från new yorker, strumpbyxor fårn H&M, kavaj från H&M, skor från tallin & väska från Åhléns.



Jag med en god p2:a, elin, clar, jag

Ankan i elins heta peruk ;), hogge i elins lillebrors badbyxor, ankan, jag & stella

Elin, finke & amanda, tjejor!, Jag elin & elin

det kom pojkar, pose med gurras brillor, ankan & jag

söta flickor, haha , becca & stella

arga leken?, glada som tusan, pose it ganstah ^^

Igår var det derby & ja, besviken som fan blev man på pinsamma bajen som slängde in raketer mot våran målvakt & vakterna. Sen ska matchen spelas vidare & då kan vi inte äns hålla tätt de sista 8 minutrarna utan det blir 2-2. Sjukt synd att dom ska få poäng efter ha bettet sig sådär, jag menar sjukt läskigt för målisen som ska stå med ryggen mot idioterna & inte ha någon aning om någan kastar något på honom. Men men, ingen förlust iaf! Man får väl vara lite positiv. Kul var det & bilder kommer sen, nu ska jag ta en powernap!

C YA!

Kommentarer
Postat av: K

jag saknar er tjejer. <3

2008-08-26 @ 19:13:21
URL: http://lovstraand.blogg.se/
Postat av: H

Säger bara en sak. BEACH 09 HERE I COME!

2008-08-26 @ 20:37:59
URL: http://deepshit.bloggspace.se
Postat av: sis

Det är en p2a ;)

2008-08-28 @ 21:12:32
Postat av: Felicia

haha, jag visste att jag skulel skriva fel ^^

2008-08-29 @ 16:29:01
URL: http://fliiz.blogg.se/
Postat av: sis

Men du får ta och smaka en B-52a någon gång sen ;)

2008-08-29 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0