Första skoldagen.

Igår & idag har det varit mycket fint väder men för en liten stund sen helt plötsligt från ingenstans så börja det regna & åska :/ & nu verkar det ha slutat igen?
Skolan började idag... & det känsdes, ja som vanligt! får se vad som sker.

Dagens

Jag har på mig jeans från cheap monday, linne från H&M, kavaj från H&M, väska från gina & armband från lindex.

Efter skolan så lunchade jag & zabbie på kinan & sen tog jag mig en sävng förbi euoran för att köpa en ny maskara men det blev lite annat också. Bland annat armbandet som jag har på mig på bilden. Så istället för att göra ett shoppinginlägg så kommer nya saker jag köpt bara att poppa upp lite då & då.

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0