En bra dag helt enkelt!

Mötet gick bra & jensen känns som den ultimata skolan för mig! Ska gå tesdag imorgon & på måndag innan jag bestämmer mig helt och hållet, men idag var en bra dag, det kändes bra!

Dagens

Linnet
(används som klänning) är syrrans från Gina, skärpet är monicas gamla, strumpbyxorna är från H&M, kavajen är från H&M, armbandet är från glitter & ringen från glitter.

Jag lunchade med Clara, elin, katja & 2 utav deras kompisar på jensen. Jag & Clara satt kvar lite extra länge & jag tog mig friheten att köpa en underbar chokladtårtebit! Sen tog jag med Clar till wedins rean & som vanligt så blev det fynd. Clara som är en ganska kräsen typ & tycker att hon itne alls är bra på att fynda köpte hela 4 par skor! Jag säger bara "kom & fynda med Fliz" ;) haha ...

Nu ska jag göra mig redo för träning.
C YA!

Kommentarer
Postat av: K

jag vill också fynda med dig !

så kul att du ska börja :)

<3

2008-08-28 @ 21:01:27
URL: http://lovstraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0