Dag 2 - fest

Det var dags för den årliga dansen i lövsta & vi var taggade.
Tyvärr så var storesyrran en aning övertaggad! ^^


Käk & förkrök.


Ja som ni ser, övertaggad är ordet!


För många shotts kan man säga.


Jag var också taggad.


mumma!


söta Wänge!


gubbarna tog ett dopp.


till slut åkte morsan i med kläderna på.


syrran & jag :)


rocka loss lite


Carro (wänges syrra) & henne kompis Agnes. SÖTA!


Carros andra kompis & jag :)


Var ju tvungen att lära henne Märstas "it" pose ^^ haha


Mami & anders.


Mamma tyckte att det var lite häftigt att kunna skicka iväg mig för att köpa oss en varsin cider ^^


Söta papi & mami!


Wänge & jag :D


Såhär såg syrrans kväll ut efter alla shottar :p


sista bilden som togs - jag på dansgolvet, ser ut som om det är tomt men allt folk är lixom framför mig & bakom kameran om man säger så ;)

Imorgon bär det av mot Gävla & cityfesten. Hörs igen på söndag!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0