vill du ha gratis saker hemskickade?

Jag tänkte tipsa er om en sida, nämligen buzzador.
Jag blev medlem för sisådär ett år sedan & har inte tänkt på att jag har varit medlem där, men för några veckor sen blev jag inbjuden till en kampanj som jag tackade ja till så igår fick jag hem ett paket med lite trevliga grejer.

Jo, att vara medlem på buzzador är helt gratis & man kan få hem gratisgrejer och prova & sedan skicka en rapport till buzzador vad man tyckte o.s.v. Man förstår bättre när man blivit medlem. Men som sagt så fick jag ett trevligt paket från buzzador igår & om ni också vill få hem trevliga saker helt gratis så gå in & bli medlemmar nu! och på sista sidan där man regristrerar sig så står det "Rekryterad av Buzzador - Användarnamn" där skiver ni Fliz (som är jag dårå (A))!

image458image459
Detta kom på posten igår, nämligen Visibly clear 2-in-1 wash mask som kan användas som en fem minuters ansiktsmask eller en daglig tvättkräm för ansiktet. Jag fick 60 prover & 60 beskrivninglappar till som det är meningen att jag ska ge till mina vänner & ta reda på vad dom tycker om produkten. Sen fick jag den riktiga krämen. Helt gratis. Trevligt, trevligt.

Så passa på att bli medlemmar nu gott folk, men glöm inte att skriva in fliz i den lilla rutan, då blir jag lite ledsen i ögat.

C YA!

Kommentarer
Postat av: jasminen

jag gjorde det för dig (A)

2008-04-15 @ 23:22:42
URL: http://jjasminebrink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0