Sälen pics

Nu äntligen har jag fått bilder av mina kära vänner (dock inte alla, även fast lilla elin påstår det) men här är dom iaf.
VI  VAR JU TROTS ALLT PÅ SEMESTER!


snowboardhottisar i backen!


Mina snygga vänner ;)


stekigt i liften


WE DID IT! (avstigningen behöver vi ju inte tala om TES!)


Men vadå, jag är väl inte den ända som älskar trollstigen? :o


snyggt


Tes & "våfflan" (emelie)


Mina vänners hem


lika som bär?


när transportliften stannar, så stannar vi & steker & ber en främmande snubbe ta ett stekigt kort ;)


the paps


Afterski it is


fliz please


jag & emelie at the hockeygrabbplace


mackan & Tes

Fortsättning av bilder kommer senare, måste ta emot gäster nu.
C YA!



Kommentarer
Postat av: anna

hihi härliga bilder och bildtexter =)

mm jag är också kort..väldigt kort..och mina lår är biffiga med..fast på ett löst fläskigt vis..
korta shorts är uteslutet..blä..

2008-04-23 @ 19:36:22
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: paosan

ååh, Trollskogen in my heart för alltid :D haha Älskar't , pussipuss

2008-04-23 @ 19:55:44
URL: http://paosaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0