osminkat

Älsklingen är på corner och kollar på fotboll, men han kommer nog snart för matchen slutade typ precis.
så jag sitter hemma hos honom och väntar (eftersom jag är för liten för att hänga på corner ^^) Så jag gick in på www.msn.se och kollade om det stod något roligt. Då var det en massa bilder på kändisar utan smink. tänkte lägga in några här.

image420
Ashley Judd är ju en riktig fräsching utan smink!

image421
Elliot i scrubs är riktigt söt utan smink må jag säga!
(kikar på scrubs nu by the way, bästa programmet ever!)

image422
Eva Longoria är självklart lika vacker utan smink som med!

image424
Jessica Alba är lika söt som vanligt.

Några som därimot inte är lika vackra utan smink ....
image423
Janice dickinson är inte så väldigt vacker utan spacker men hon gör ju dock en väldigt osmickrande min.

image425
Jag kan inte riktigt fokusera på om hon är fin eller inte utan smink för det enda man lägger märke till är hur ohälsosamt smal hon ser ut!

image426
Paris Hilton är ju varken snygg med eller utan smink må jag säga ^^ Ni lär ju säkert även lägga märke till hennes extremt bleka armhåla jämnfört med armen ^^ haha ...

De va allt, nu ska jag krypa ner brevid älsklingen min för han har kommit hem!
JAG ÄLSKAR MIN LELLE!

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0