lördagen

Clara sitter och syr en vårklänning för tillfället så här har ni uppdatering från i lördags.

I Lördags så var det finmiddag hemma hos familjen W/G. Fondy var det som serverades. Kyckling och fläskfilé.
När vi nästan var mätta och klara så kom jag på att jag måste ju bjuda på en bild & lillesyster som var nyfixad ställde gärna upp.
image418
sötnos

Efter middagen så ringde Fia och ville ha med mig på äventyr & sen ringde Elin & undrade om jag hade något äventyr på G, så vi tre begav oss iväg mot en ferre i rosers. Trevligt var det & fina bilder kommer ni säkert få se om lilla Elin vill skicka dom :)



Fia tack för att du lyssnar, förstår & förbättrar hur jag mår! <3

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack själv hjärtat. Vill bara att du ska må bra, loveya

2008-04-01 @ 22:09:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0