fortsättning av sälen.


Afterski (innan draget tagit fart)


pokerelin & hångeltes


inget pokerfejs där inte elin


Han tog guld den kvällen


Tes & en riktigt snäll karl


Tes med sina ragg :p


klart man partar i mjukisar i sälen! eller var det för att jag råkade spilla ut hennes öl mellan benen på henne? ^^


sittlift är chill


steker på afterski


äre afterski så äre afterski! "alla som inte hoppar är sikare!"


"men vi var ju på semester!"


Här kommer lite höjdpunkter från sälen som kanske inte alla förstår, lite internt sådär, men det är det som är meningen ;)


Höjdpunkter
-underbart väder
- Mariestad
- Mickes felkörning
- afterski
- trollkören
- tvillingsyster tes & 17 års dag?


bästa uttrycken
- "alla som inte hoppar är sikare"
- "juuuuuuuste"
- "äre fest så äre fest, äre hockey så äre hockey"
- "men vi är ju trots allt på semester"
- "fohelvete"
- "men har du tid eller?"

+ mycket mer ;)
C YA!

Kommentarer
Postat av: T

Jag måste bara tilläga tt jag får gåshud och tårar i ögonen när jag ser bilderna och tänker tillbaka på denna sjuka helg! Hångeltessan, ja varför inte? Sen sjöng dom ju en fin ramsa om mig också! STOLT! love ya sister

2008-04-24 @ 22:50:04
URL: http://sundstorm.blogg.se
Postat av: Felicia

jag håller med dig syster! bästa resan ever fan!
Jag tyckte att hångeltessan passade bäst (A) hihi, ja den ramsan var ju lite rolig den, dom grabbarna var ju lite skrattretande :p haha
älskar dig

2008-04-25 @ 12:30:22
URL: http://fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0