dagens

Vädret här hemma i Märsta var ju precis lika underbart som borta i sälen, vilket gjorde mig väldigt glad!
Idag hade vi +dag & jag hade inget prov att göra men min engelskalärare tvingade dit alla endå för att göra muntliga nationella (som gick hyffsat bra) Men jag fick en rejäl sovmorgon för jag skulle inte vara i skolan förrän 13:15.

Jag har fått mig en liten förkylning uppe i sälen trots det underbara vädret vi hade. Eller det kanske inte är någon riktig förkylning för jag har inte ont i halsen & jag är inte snorig men min röst låter som om jag hade vart på AIK-DIF derbyt igår :/ (men dit ska jag ju på torsdag (A)) Det bådar ju inte gott inför idol som är redan nu på lördag. Men det löser sig nog med lite te & honung!

Här har ni dagens
image463
(Jag är medveten om att man ser min bh igenom, men det var bara på bilden för att jag råkade dra ut klänningen när jag har händerna i midjan som ni kanske ser ^^)

Klänning - Indiska
Strumpbyxor - H&M
Skärp - Monicas gamla
+ skinnjackan & tygskor

Som jag skrev förut så hade jag en underbar vistelse i sälen & jag ska skriva lite mer om det när jag fått bilderna av mina sega små vänner :) Men för mer info om sälen så kan ni alltid besöka tvillingen min!
C YA!

Kommentarer
Postat av: clara den rara (;

älskling, pappa har fixat tickets till torsdag men dock inte norra nedre :/ buhu!

2008-04-21 @ 19:49:59
Postat av: denise

ja fattar inte hur du kan hitta så mkt fint på indiska, ja hittar aldrig saker där! :p

2008-04-21 @ 22:16:48
URL: http://nisur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0