dagens & derby.

image501
(alla bilder blev skitkassa idag, men men ^^)
Jeansjackan är claras gamla som jag alltid lånade i 6-7:an, tur att jag har den kvar (om du läser Clara så är det bara att säga till om du vill ha tillbaka den (A)) tunikan är från Gina, väskan också, strumpoxor från H&M som vanligt, solglasögon från H&M & halsband från indiska.


image502
gulligt rosa nagellack va?


Jag är galet taggad inför derby & jag bara älskar det underbara vädret vi har nu för tiden!
Mamma är ju sorgligt nog djurgårdare & jag + mina 2 syskon är AIK:are som papi, så det blir vi vs mami ikväll. Mamma hejar ju såklart stenhårt på djurgården men om jag vore hon skulle jag nästan hellre önska att dom förlora än att vara hemma med 4 åskmoln sen ^^ haha ...

Ska lägga mig i solen en stund nu & sen bär det av mot solna!
C YA STEKARE!

Kommentarer
Postat av: Adams tjej

du är skit snygg!
:)

2008-04-24 @ 18:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0