Åska :o

Det duggade när jag gick från bussen & precis när jag kom innanför dörren så lät det som om himlen gick sönder. Värsta åskan & spöregn. Tur att jag hann in! Jag gillar inte åskan & jag gillar definitivt inte att vara själv när det åskar (som jag är nu) men det är ljust ute så det är lungt. Om det åskar igen så måste jags tänga av datan & dra ut sladdarna, för annars kan datan paja (som min teve gjorde förut) det har pappa lärt mig! :)

ikväll ska jag mysa med mig själv (kanske elin om hon hinner) framför derbyt HIF - AIK med frukt och choklad-dipp!

Jag måste erkänna att jag shoppat en del inför våren/sommaren utan att dela med mig av det till er. Så det kommer dyka upp lite kläder här i bloggen framöver, men nu måste jag plugga matte!

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0