Torsdag 20/12

Ännu en tidig skoldag idag :) Japp, du hörde rätt jag sa skoldag. ALLA andra har redan fått jullov utom vi :o iaf i  Märsta. Men men, får ju lov imorron & jag ser fram emot morgondagen galet mycket! Inte bara för att ledigheten börjar imorgon utan även för att lärarna ska uppträda imorgon & det lär ju bli kul :)

Idag åkte jag med finke till Väsby och shoppade den sista julklappen & några småsaker till mig själv. Har varit nästan färdig med julklapparna i jättegod tid men det sista jag skulle köpa var till en klurig person så det tog ett tag att hitta något passande, men idag satt den :) Så nu är jag HELT klar, skönt!
Köpte smala sidenband i rosa & lila som jag nyss har sytt fast på mina helt svarta och tråkiga knästrumpor, så nu blev dom mycket roligare och sötare :) lägger kanske upp en bild imorgon.

Skriver om lärarnas spex imorgon, måste äta nu innan jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0