Tidig skoldag

Idag vart det en riktigt skön skoldag. Igentligen har vi 3 dubbellektioner idag & slutar 16:00, men dom 2 sista var inställda så vi hade naturkunskap i 2 timmar, eller igentligen bara 1 & en halv timme för vi fick sluta tidigare (A) så jag slutade skolan kl 10 idag :) undebrart skönt må jag säga.
Så nu sitter jag här hemma & spelar poker på facebook som den nörd jag är (A)
längtar tills min älskling slutar!

Juste! tänkte slänga upp nåra bilder från vårat härliga luciaspel också (A)




Lucia: Felicia
Änglar: Jos & Tes
Djävlar: Jejja & Janira
Tomtenissar: Melina & Matilda

Kommentarer
Postat av: J

Så jävla snygga ! haha

2007-12-18 @ 17:54:07
URL: http://korvie.blogg.se
Postat av: Fliz

inte för jag vet vad du menar ... eller vem du är ... men men :p

2007-12-19 @ 12:58:43
Postat av: Fliz

OOOJ, sry! Nu ser jag ju att det är Jos, vad dum jag är (A) nu jävlar fattar jag ^^ haha .. jag är så jävla trött, förlåt

2007-12-19 @ 13:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0