Shoppingdag

Tack för komentarerna & jag tror bestämt att det var bild nr 2 som var en favorit :)
Får se vad det blir för frisyr på nyår, jag som hade bestämt en annan men nu velar jag mellan den & mittbenan :/ GAAAH, hjälp!

Idag har jag irrat runt i stan & Väsby C som en galning :) har shoppat en massa fina grejer, det vart verkligen en lyckad shoppingdag & jag älskar sånna dagar för det gör hela min dag.

Imorgon är första dagen som jag ska jobba på samma ställe som min storesyrra jobbar & jag vet inte riktigt om jag ser fram emot det för jag måste slita mig upp ur sängen 5 på morgonen, helt sjukt (tkr jag ^^). Efter jobbet imorgon ska ska jag se på Carl Einar Häckner med familjen :) ska väl bli lite mys det.

C ya!

Kommentarer
Postat av: katten

du är söt i allt älskling !

2007-12-27 @ 19:51:06
URL: http://lovstraand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0