me like

Igår hann jag inte med att skriva för det va fullt upp hela dagen.
Först jobbade jag & efter det så gick jag & jessica en snabb runda i stan där vi mötte upp lillesyrran. Sen åkte vi & mötte upp mamma, pappa, morfar, morbror daniel & hans tjej Therese på en restaurang på söder.
Sen bar det av mot teatern där Carl Einar Häckner skull euppträda.
Han var så jävla rolig. Min familj, en tant & en gubbe skrattade högst åt alla hans skämt. Det betyder alltså att det finns nåra få människor till som har lika sjuk & kass humor som min familj! Showen var ju liksom som gjort jusst för våran familj med humorn & allt :o haha ... underbart!

Idag har jag jobbat & just nu är jag galet trött & sliten eftersom jag har gått upp 5 på morgonkvisten 2 dagar i rad nu & inte kunnat somna före 12 på kvällen. & jag som är en riktigt trött människa av mig, behöver sova typ 12 timmar :o inte 4 - 5 timmar :|

Ska snart åka med familjen till kungsberget & åka lite bräda (A) IIIH!
ÄLSKA!
Så kommer att vara borta till söndag utan tillgång till data.



Bilderna är från järvsö förra året
saknar dig bästis!


Det är fan nyår snart & jag är sjukt taggad! kläderna, smyckena & sminket är klart & nästan frisyren, så det blir nog toppen :)

see ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dom där bilderna!

2009-01-11 @ 17:28:24
URL: http://sofiaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0