Lödag 22/12

Igår var det självklart ingen fest nånstans i närheten bara för att man va taggad :/
Så jag gick hem till NS & vi pysslade, drack te & bara hade det mys. Vi pysslade julklappar till farmor & farfar, typ dom äldre i släkten som det är så svårt att veta vad man ska köpa till. Det bästa är nog att göra något eget till dom för det uppskattar dom mest :) Jag kan lägga in någon bild sen när jag är klar & visa hur fint det blir fast det är så simpelt (A)

Jag sitter hemma hos älsklingen som precis har åkte med sin familj till väsby. Jag följde inte med för att snart kommer min familj & hämtar upp mig så ska vi åka på bio & se "guldkompassen". Jag gjorde ju världen miss för några veckor sen asså. Jag hade vart på HM:s klubbdag & hämtat ut 2 gratisbiljetter på filmen "gulkompassen" som skulle gå en vecka senare, en Torsdag kl 18. Jag tror att det var den kontiga dagen & tiden som gjorde att jag glömde att gå & se den, kom på det på fredagen att jag hade missat filmen, snacka om klant!

Har ni tänk på att det är julafton vilken dag som helst? det slog mig precis hur snart det är!
Älskar julafton & allt som har med julen att göra, alla är glada, man myser, äter god mat, kollar på kalle anka, får nya saker, får se hur glad någon blir när man gett bort något bra & allt är bara så allmänt myyys!

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0