klockan är 01:08 & det är officielt julafton!

Den traditionella uppesittarkvällen är nu över & jag kan glatt meddela att jag inte deltagit så aktivt ^^
Jo, det är så att en endaste gång om året köper vi en varsin bilgolott & sätter oss och spelar, men jag menar vem fan orkar kolla på ett 4 timmar långt program som inte är det minsta intressant? så därför satt jag & gjorde klart mina klappar & slog in dom medans mamma & pappa satt & kollade tills det blev spel då dom skrek på oss barn att komma så att vi kunde kryss ai siffrorna. Så värdelöst, vinner ändå aldrig nåt! såklart så ska han som är rikast i familjen vinna en hundring, pappa lixom, för honom är en 100 inget värt typ men det är den ju värkligen för mig som studerar & inte har något jobb :o elle rjag jobbar ibland men inte ofta! livet är så orättvist!


Här kommer bilderna som jag lovat.
Först är det mina knästrumport som jag sytt fast sidenrosetter på så att dom blivit lite mer motiverande!
Sen är det tavlor som jag gjort genom att rivit ut så bitar från färgat papper i dett fall gamla tidningar. Det blir snyggast om man river ut bitar av sama färg fast i olika nyanser som ni kan se att jag har gjort. Väldigt billig & enkel (ganska jobbig) juklapp/present till t.ex mormor & morfar eller farmor & farfar :)


Tavlorna kanske inte ser så fina ut på dom här bilderna, men när man ser dom hänga på väggen på en bits avstån i verkligheten så ser dom faktiskt riktigt fräcka ut!


Nu är jag klar med allt inför morgondagen förutom mitt rum, men det städar jag imorgon innan folket kommer (A)
Ha en underbar julafton gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0