julafton

Dennna julafton var väl nästan precis som alla andra, mysig & rolig.
Jag älskar värkligen min släkt på mammas sida, hennes två brorsor är världens skönaste asså.
Mammas släkt kom tidigare än pappas släkt, så när pappas släkt kom så börjar mammas brorsor applådera & jubla & så skriker mammas äldsta brorsa "Vi vill se Carina vinka", helt sjuka grejer från ingenstans lixom. Som när jag konfirmerade mig & dom började sjunga "för hon har tagit studenten ja hon har tagit studenten .." det säger väl det mesta om dom! Störtsköna killar asså ;)

Jag kom hem från min älskling för ungefär en timme sen. Vi bytte julklappar & jag fick jättesöta grejer från honom, han är världens gulligaste asså! Jag gav honom en tröja, ett örngott med tryck på, en biobiljett & ett par handbojor som var en liten ironigrej (A)

såhär såg trycket ut


När jag kom hem från honom så spelade jag "med andra ord" med min kära familj. Dom sitter fortfarande & spelar & det börjar värkligen spåra för jag tror att far min är lite för onykter (A)

Vi får alltid våran gran av farfar & i år så var han lite sen, vi fick den igårkväll & den var ju inte snygg heller om man säger så :p helt jävla tunn, inga grenar fan ^^ så släkten på mammas sida mobbade våran gran så rejält att jag blir tvungen att lägga upp en bild på den :)



Har ni haft en bra julafton?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0