helgen

Ja juste, tillbaka till lördag.
I lördags blev det så att jag hamnade på Mickes ferre ute i Odensala. Där kände jag inte så jättemånga människor men de va nice, som sagt så blir det ju alltid vad man gör det till! Min älskade odnesalatös Tes var ju där, såklart man har roligt då (A) Jag & älsklingen fick inte tag på någon skjuss hem så det vart bara att knata för oss, tog drygt en timme,  men men. De va mys och värkligen värt det :)

Igår så vare julfika hemma hos Ebba i Uppsala. Jag bakade dumlekakor & dom  andra hade bakat en massa andra godsaker (A) så min lunch vart en massa fika, så busigt (A)

Snart ska jag bege mig hem till älsklingen min!
HARE BRA, HEEEJ!

Kommentarer
Postat av: angelica

det var mycket trevligt i lördags, hihi :)

2007-12-18 @ 12:13:16
URL: http://schpanki.blogg.se
Postat av: Fliz

jomenvisst stumpan!

2007-12-18 @ 12:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0