Helgen

På fredagen så vare 2 fotbollsmatcher med skollaget & det gick sådär, förlorade båda men tyckte ändå att vi gjorde en bra insats ;) Efter skolan åkte jag & solade med Finke & Katja, sen åkte jag till euorostop & köpte hårfärg & sen kom clara hit så slingade vi mitt hår.

På Lördagen blev det tidig uppstigning för jag hade fotbollscup. Det gick inge vidare för oss men jag är ändå nöjd med min egen insats faktiskt :) Direkt efter cupen åkte vi till färjan, för vi skulle på kryssning till tallin.


Kom hem från kryssningen till Tallin idag. Det var mys faktiskt. Det var jag, lillesyrran, mamma & pappa som åkte. på vägen dit var det fanimej storm på havet så det gungade så inåt! & jag som är så jävla känslig mot sånt hade det inte så trevligt. I Tallin så gick vi och kikade på en liten julmarknad som inte hade så mkt intressant, sen fikade vi på ett ställe där allt ser ut som från 1400-talet typ, väldigt mysigt. Käkade en jättegod äppelpaj där :) Kan lägga upp någon bild sen :)
Sen shoppade vi lite också, fanns faktiskt nån bra affär där.
På hemvägen gungade det inte lika mkt för de va inte storm på havet då så de va skönt :)




Såhär ser mitt hår ut nu efter slingorna. (Kameran är inte så bra så jag kanske ser lite gråhårig ut men det är jag inte :p)



Lägger in bilder från Tallin imorron :)

Kommentarer
Postat av: katten

ändå rätt spännande med dina slingor ;D får se dem på onsdag ! om vi inte springer på varandra imorgon på plusdagen. mihi
hoppas du hade bra i tallin baby !

2007-12-03 @ 17:04:47
URL: http://lovstraand.blogg.se
Postat av: Fliz

jamen jag vet ;) dom vart ganska mörka faktisk & bilden som jag la in va ganska dålig :p men men... vad gjorde du för prov idga på plusdagen? :o Sam? ^^ haha
ses imorron snygging (h)

2007-12-04 @ 13:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0