HAPPY DAY!

ÅÅH, jag är så glad! Har bestält kläder från H&M som kom idag. Provade dom precis & dom satt bra och var jättefina tyckte jag (A)

Ja, i stort sett var det bara det jag ville säga i det här inlägget men som kom jag på en sak till.
Ibland känner jag att jag kanske skäms lite över att jag skriver blogg när jag inte skriver om nåt som är så speciellt intessant eller viktigt, jag skriver mest om mina dagar och vad jag vill göra eller ska göra m.m det jag känner för helt enkelt. Har precis läst en massa andra bloggar och insåg att min kanske inte va så värdelös trots allt (A) Men jag skriver mest blogg för min egen skull, men sen vore det ju kul att ha några läsare som kommenterar m.m. Men men, de va allt!

Jag är på skitbra humöööööör!
pussinuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan kommentera, störtföljer din blogg!

2007-12-19 @ 21:17:35
Postat av: Anonym

Nejmen så trevligt, fortsätt med det & ge gärna förslag om du vill att jag ska skriva om nåt speciellt :)

2007-12-20 @ 17:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0