Gårdagen :)

Igår hade jag ganska fullt upp så det fanns ingen tid till att blogga tyvärr (A)

Gårdagens händelser:
Skoldagen vart en timme kortare än vanligt så vi slutade 10:30.
Då tog jag tåget till sollentuna där jag mötte upp finke som besökte tandläkaren. Vi åkte vidare in till stan för att shoppa lite. Jag hittade ganska mycket bra grejer så det vart en lyckad shoppingdag för min del :)

När vi kom hem skulle jag fixa i ordning alla grejer som jag skulle ha när vi skulle visa upp vårat "julspel".
Vi uppträde först av alla på luciavakan så det hade inte kommit så mycket folk men det gjorde inget, de va bara skönt (A) uppträdandet gick bra & vi åkte vidare till kommunhuset där dom hade julfest & vi uppträdde för dom & det gick ännu bättre den gången & dom var underbara som publik. Dom uppskattade oss värkligen, så det var kul :)

Efter det åkte jag hem till min älskling. Jag, älsklingen & ekan chillade bara hela kvällen. skönt!

Så ikväll blire antagligen ferre. Min syrra ska ut ikväll och innan det så ska hon ha några kompisar på middag & förkrök här så jag joinar nog dom på det & sen får jag se vart kvällen för mig (A)
Ses kanske ikväll snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0