Fotboll är kärlek

Igår åkte jag med Finke & Katja & solade efter skolan precis som förra fredagen :)
Efter solningen gick jag till folkets hus där vi skulle ha luciaövning. Det gick bra & ibland blir jag nästan förvånad över hur bra ideer jag kmr med ^^ haha. Men nu tror jag iallafall att det blir ganska lyckat, tidigare var jag mkt tveksam men med dom små justeringar som vi har gjort så blir det säkert toppen!
När vi övat klart så åkte jag hem & duschade & fixade mig.
När jag var klar skjussade mamma hem mig till älsklingen. Vi lagade jättegod mat & efterrätt & bara mös framför idol hela kvällen! Vi firade våran halvårsdag som igentligen är idag men jag kmr att vara i uppsala hela kvällen & spela luciacupen så därför firade vi den igår :)

Men nu får ni önska mig lycka till för om en timme så bär det av till uppsala för att spela fotboll!




image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0