Finns det något godare än lussebullar?!

Lussebullarna blev underbart goda! När jag hade bakat klart så skjussade mamma hem mig till min älskling lelle & där stod han & bakade lussebullar med sin syrra & hennes kille :) När lussebullarna var klara så fikade vi och kollade på Inter vs lazio. Zlatan gjorde ett mål på straff som vi missade för att lelles syrra johanna ville kolla på slutet av top model, så de va ju lite synd.

Jag ser fram emot helgen när vi ska spela luciacupen & jag hoppas att det går bättre för oss i den här cupen!
På lördag så är det min & lelles halvårsdag men eftersom jag kmr vara borta och spela cup hela lördagen så ska vi fira den imorron med att laga någon god middag tillsammans & bara mysa :)

Nejmen nu ska jag ta mig en lussebulle & plugga på lite till mitt galet svåra historiaprov som är imorron!
C ya tomorrow!




Det här shoppade jag i Tallin. Röda pumps, svarta skinnhandskar, ett parSvart-vit randiga knästrumpor & ett par svarta söta knästrumpor med en rosett. Sen köpte jag även en DKNY parfym & en juklapp till en speciell person.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0