Dagens

Igår glömde jag att uppdatera bloggen men det gör inget för jag hade ändå inget intressant att skriva om (A)

Idag hände därimot väldigt intressanta saker i skolan ^^
Vi hade en ganska lång håltimme på ca 2 timmar. Den spenderade vi i våran älskade ljusgård på skolan där vi satt fridfullt & spelade kort när några skitungar (jag vet inte vilka men jag har min misstankar) kastade ner äckliga blöta papper på oss från tredje våningen, det kanske inte låter så kul men jävlar vad vi roade oss åt det hela håltimmen. Först satt vi vid ett bord och jag vart naturligtvis träffad på armen & ingen annan vart träffad fast kanske 20 papper kom flygandes, sen bytte vi bord & då blev jag träffad IGEN :o av ett jätteblött papper, dom andra vart nog mer roade av det än vad jag vart men som jag brukar säga ... ÄNDÅ ROLIGT! Sen roade vi oss åt massa andra saker också resten av håltimmen men det där var nog absoluta höjdpunkten ^^

Imorron ska jag sola efter skolan & sen jobba, det ser jag fram emot!
soo long suckers . . . . .

Kommentarer
Postat av: finkelicious

det var länge sedan jag skrattade så mycket älskling, TWIXen då? :D

2007-12-12 @ 19:28:19
Postat av: Fliz

Hahaha, de va galet! :D
vadå "TWIXen då?" vad menar du darling? :p

2007-12-13 @ 16:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0