21/12

Idag har vi haft julavslutning & sen har jag vart i stan.
På julavlustningen så uppträde lärarna för oss som jag skrev om igår, & dom var ganska bra faktiskt :)
Först var det inte så jätteroligt men sen helt plötsligt kom det fram 6 killar utklädda till "cowgirls" & dansade till en låt & det var jävligt kul att se faktiskt! Blev helt chockad när jag upptäckte att den ena killen var våran idrottslärare som alltid är så torr & tråkig när vi har idrott. Men det var kul att se dom bjuda på sig själva ;)

När jag var i stan kom jag på att jag hade glömt en julklapp :o eller snarare present. För i år tänkte jag bara köpa julklappar till familjen för jag tycker det är så svårt att veta vad jag ska köpa till alla andra & så vill jag spara mina pengar. Men sen slog det mig att min älskade morfar fyller ju år på julafton så de e klart att han ska få en present.
Men nu är jag helt klar iaf :)
Passade även på att köpa en fin & billig klännig på HM till mig själv när jag ändå va i stan, ingen idé att vänta med tanke på hur billig den va så tror jag faktiskt at den kommer att gå åt som smör i solsken!


Denna är i guld, men jag köpte i silver :)


Hoppas att det är någon ferre ikväll nu när jullovet har börjat, jag är galet taggad (A)


Kommentarer
Postat av: A

jag höll också på att dö när jag insåg att det var frenne!

2007-12-23 @ 22:48:44
URL: http://schpanki.blogg.se
Postat av: Fliz

jamen eller hur :o där står han på scen för halva skolan i en magtröja lixom ^^ galet

2007-12-24 @ 00:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0