19/12-07

Dagens! Idag när jag hade haft haft idrott och gick i skolan så hör jag en mansröst bakom mig som säger "Ho,ho,ho vad vill du ha i julklapp" och brevid mig dyker det upp en helt okänd man som kollar på mig, för det va tydligen mig han snackade med :/ Jag bara stirrar tillbaka helt i chocktillstånd över att en främmande man säger så till mig :p så går han förbi mig & helt plöstligt vänder han sig om och säger "vad saru"? Jag svarar: "inget" :S och han mummlar nåt konstigt och går vidare, måste bara säga att det var det sjukaste jag vart med om på länge! hahaha ^^

Är så jävla sjukt taggad på att åka snowboard så jag måste bara lägga upp en bild från stöten förra året.
image31
Jag <3 min snowboard

Kommentarer
Postat av: J

Stöten, hjärtat i Sälen :')

2007-12-19 @ 20:31:02
URL: http://korvie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0