oufit och ny garderob.

En dagens outfit, tack!
image351
Jag har på mig,
Vit tröja från H&M
Rosa kjol från H&M
Kofta från B.young
Strumpbyxorna är mammas
och det guldiga skärpet är monicas (farmors systers) gamla.

Assocearerna
image352
Jag har på mig,
Moncas gamla klocka (den är dock trasig men pryder min arm fint ändå!)
örhängen från
Kicks

Jag har mätt i min garderob nu hur långa hyllorna ska vara & så.
Jag har nämligen ett litet rum som garderob, vet inte riktigt om man kan kalla det en "walk in closet" för rummet är så pyttelitet, men det är inget skåp iaf. Och jag har för lite hyllor där inne och det är så fult så jag ska åka med mami till IKEA (jag älskar IKEA!) idag och köpa lite grejer så jag kan fixa till min garderob & så att alla plagg får plats på hyllor och galgar!
Kommer antagligen inte fixa garderoben precis sådär när jag kommer hem lixom, men när jag väl har fixat den så kommer jag antagligen att lägga in före & efter bilder så får vi se om det blivit någe finare (A)

Ni får ha en trevlig måndag människor!
C YA!

Kommentarer
Postat av: j

Skinkor av stål, rapid liten, carpe diem
Kvinnoidol, err, SUPPEROUTFITTA, utåtklitta
Vilken e bäst?

2008-03-03 @ 20:57:19
Postat av: Felicia

huh? ^^

2008-03-03 @ 22:05:02
URL: http://fliiz.blogg.se
Postat av: Anonym

snook, istället för super fitta så skrev jkag supperoutfitta, MEN DU FATTAR JU INTE FÖR ATT DU ÄR SÅ JÄVLA PANTAD! puss

2008-03-04 @ 15:38:42
Postat av: Felicia

du skrev en massa andra sker också & jag fattar fortfarande inte själva grejen? hahah :D

2008-03-04 @ 15:44:48
URL: http://fliiz.blogg.se
Postat av: Anonym

du är ju sorgligt pantad ! puss ;)

2008-03-05 @ 19:18:14
Postat av: Anonym

Snygga kläder du har !

2008-03-05 @ 20:00:04
Postat av: Felicia

anonym: Tack, jag vet :D haha.. låt mig (A)

anonym: Tack :)

2008-03-05 @ 20:11:51
URL: http://Fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0