Järvsö

Kl: 07.00 (förra torsdagen) befann vi oss på statiol i märsta för att möta upp allt annat märstafolk som skulle dit. Det tog väl ca 3 timmar att åka dit.

Väl framme i Järvsö så visade det sig att stugan som vi skulle bo i inte var våran förrän kl:13.00. Så när vi stod där på parkeringen i Järvsö och bytte om så välkomnades vi av ett snöbollskrig som några 5+ are stod för ^^ haha....

VI befann oss i backen hela dagen tills 15:00. Men vid 18:00 begav vi oss mot backen igen för kvällsåk! myys! Älsklingen var som en  raket och körde i 190 över alla gupp han såg & ibland fick jag mig ett riktigt gott skratt när han flög som en vante & landade på rumpan, dock så tyckte inte han att det var lika roligt ^^

Vi får alltid så snygga mössor som alla ska ha på sig så man känner igen alla i backen ;) Här har  ni fjolårets & årets, riktigt heta!



Varje dag efter att skidåkningen var slut så var det "OS" som gälde ;) Då delades vi upp i fyra lag och hade lite tävlingar, första dagen så vann självklart mitt lag så vi fick lite priser att dela på, andra dagen vann igentligen vi också men eftersom vi redan fått priser så tog dom de laget som kom tvåa istället, tyvärr så var älsklingens lag inge vidare bra ^^ haha ..



På bilderna kan ni se; En kvällskyss i ankarliften, en trött lelle, en "nybörjare" i backen ^^, en tönt, två snyggingar, en avstängd backe som precis blivit pistad för kvällen (busigt) ^^, kärlek, en glad älskling!
Det var en underbart mysig liten skidresa!

Snart ska jag hem till älsklingen så ska vi laga någon god middag.
TAKE CARE!


Kommentarer
Postat av: paoi

fan va heta, du råkar inte ha en över till mig (A)? puss

2008-03-20 @ 22:12:09
URL: http://paosaan.blogg.se
Postat av: Felicia

det är jag osäker på men jag kan ju alltid starta en autktion ¨på dem jag har :D haha

2008-03-22 @ 14:02:10
URL: http://Fliiz.blogg.se
Postat av: claraaaaaaa

aw, i miss old good times in JÄÄRVSÖÖÖ!

2008-03-26 @ 18:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0