Fredagskväll

Det var 150 dagars i fredags så jag drog ihop mina tjejer som är minderåriga (17 och inte hunnit fyllt 18 i år) så hade vi en trevlig kväll med mamma mia singalong hemma hos mig. Tack alla tjejer för en toppenkväll!

Syrrans klänning, tröja från H&M divided, gamla pilotisar från norrtälje (de var solbrillor men jag ploppade ut glaset) & hårband från H&M.


Jag och Ebba.


mina tjejer <3


Brinnande shottar

var tvungen att slicka för att den inte skulle smälta ;p


sötnosen!


<3



Gissa låten :p "Super Truper" såklart ;)

sköningar där


:D

sjukt laddad? ;)

Idag har vi haft mysdag/kväll hemma hos Paosan!
Nu ska jag sova.
C YA!

Kommentarer
Postat av: K

borde vi göra om! Definitivt!

2009-01-11 @ 17:35:02
URL: http://lovstraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0