Afterski baby!

Jag har försökt dra till med några små inlägg här i bloggen, men datan har dampat varje gång och jag har fått gjort om det här inlägget en gång och inte lyckats skriva några andra! Så iinläggen kommer lite senare än beräknat ;)


Bilder från lördagen!

Lillesyster och jag! Min fejkade googlebränna var kanske inte så lyckad, men den var bättre i verkligheten än på bild, ser ju ut som att jag käkat choklad och kladdat ner hela ansiktet ^^ haha


Storesyrran hade skönaste skidoutfiten och den här minen kallade hon för störtloppsminen!



Jag och Melina gjorde fin, fina tårtor!


Folket!


Födelsedagsmannen, Håkan!


Vi blev mutade! Vi tog mutan, men inte vann han inte! haha ...


Pappa och Ann!


Grymma drinkar och shottar i baren!


Skönaste!

Nu kollar jag på Casanova och den verkar jövligt bra faktiskt :)
C YA!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Störtloppsminen är ju för fan ägande!! Kolla, man ser lixom hur jag håller stavarna perfekt i händerna! Så många sötnosar på samma fest!

2009-02-03 @ 01:29:58
URL: http://denkonstiga.bloggboken.se
Postat av: Festmannen

Kul fest, eller hur? Synd bara att den dog så tidigt, vi brukar ju kunna hålla på till fem.

2009-02-03 @ 22:07:13
Postat av: Festkvinnan

Vem är festmannen?

Haha.. många där som däckar tidigt jue! ;)

2009-02-04 @ 00:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0