Middag med Clar

Det är snöstorm och man får inte äns ha skorna på sig i skolan längre :o galet att bära runt på skorna, men men, annars blir det ju förjävla slaskigt faktiskt! Inatt sov jag cirka 3 timmar då jag inte kunde somna och skulle upp klockan 6, men jag är inte trött alls :S helt galet!


Jag hade det riktigt nice i lördags också med jensenfolket, tack alla tjejer som va där! :)

Evelina, johanna & sara.


"Flip cup" igen såklart.


Söta Elinar (båda heter Elin, huuuuuumor!) ;D


Fick jättefina grejer! Tack tjejer!


Clar fika söta vantar & mössa som passar perfekt nu i vinterstormen ;)


Elin, jag & Angelica.


Mina söta classmates ;D

Nu ska jag hem till älsklingen & kolla film & mysa.
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0