Maskerad middag

Tack för gårdagen tjejor! Jag hade det bra även om jag lackade ur lite där en stund, jag ber om ursäkt för det (A)
& tack för alla fin,fina presenter!

Gårdagens

Såhär såg jag ut igår, ny klänning från H&M divided & mask + fjädrar från Skrattkammaren & sen pimpade jag den helt själv ;)

Mera pics!

Clara, Fia & elutt. Fina,fina tjejor!


Elutt var ju helt galet söt i håret! (nej, hon har inte en vit prick på näsan, det var väl blixten från kameran eller nåt ^^)


Vanessa var ju så stilig så man dog lite!


Jag & fina Finke!


Amy, Fliz & hesten!



*blink*




Zabbie sötnos & jag!


Tim fick låna en mask & ett par trasiga öron ^^


Amanda & jag! (jag ser ut som en sån där människa som får extrem hårväxt i ansiktet :p)


Presentöppningen. Fick jättefina grejer!


Jossan & linda, mina gamla campingkompisar, mycket saknade tjejer! <3

Så, nu orkar jag inte lägga in fler bilder (A)
C YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

finke liknar serena sjukt mycket

2008-11-16 @ 20:44:26
Postat av: Sanna

Du har så himmla fint hår! Hur gör du för att få så fina lockar?

2008-11-17 @ 17:35:57
Postat av: Felicia

Jasså, jag tänkte inte på det men det kanske hon gör ;)



Tack så mycket! :) Jag gör inget speciellt, bara lockar med en locktång ;)

2008-11-17 @ 18:43:22
URL: http://fliiz.blogg.se/
Postat av: finke herself

hahah, what? jag ser ju ut som ett jävla mongo!? :O

tack för en trevlig middag och kväll gumman! <3

2008-11-17 @ 21:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0