Malins 18-års fest.

Vi kom dit vid 19:30 då man fick en välkomstdrink (champange med en jordgubbe). Hon hade fixat ett grymt drinkbord, goda räksnittar, jättegoda matpajer & suveräna kladdkakor! Vi var väl ca 30 pers där, blandat tjejer och killar som minglade, dansade, käkade & bara hade det allmänt trevligt! Megan som är en utbytesstudent i Ebbas & paos klass var där och skulle lära alla ett drickspel, men vi var så jävla många så det spårade ju ur lite.
Men allt som allt så var det en toppenkväll & jag vill verkligen tacka Malin som stod för det hela!


Det fina drinkbordet. Det kom senare till citroner, lime & en massa goda frukter man kunde ha i drinkarna!


matdags.


kvällens tema "märstaposen"


Jag gjorde goda hallondrinkar till dem som ville ha :)


Vi skulle köra "flipp cup" som jag tror det hette.


kvällen roligaste! ^^

Orkar inte lägga in fler bilder nu. Ska göra mig en hemmagjord latte!
C YA!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha gillar bilden på John =)

2008-11-25 @ 21:30:50
URL: http://jenniejohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0